Comment
0
Tweet
0
Print
RSS Feeds

Clarification: Christie-Bridge Probe story

Thursday - 6/26/2014, 3:38pm  ET

NEWARK, N.J. (AP) -- In a story June 24 about an investigation into the $1 billion Pulaski Skyway project, The Associated Press erroneously reported which media outlet first reported the investigation. Bloomberg, The Record and The New York Times all reported on the investigation on April 12.


Copyright 2014 The Associated Press. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed.